Homita - 情人節男友必睇!Tiffany & Co. 全球首個海上主題下午茶 2月14海上浪漫週末巡遊!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


情人節男友必睇!Tiffany & Co. 全球首個海上主題下午茶 2月14海上浪漫週末巡遊!
港 Wandering  |  by Yung  |  4 years ago   

新年過後很快就是情人節,不知道各位男朋友是不是也在苦惱今年又要如何慶祝呢?今個情人節不妨帶另一伴體驗一下海上浪漫週末巡遊。

「星夢郵輪」成員「世界夢號」將於2月14日晚上香港出發~有各種娛樂康體設施,更設有首個Tiffany & Co. 全球首個海上品牌主題下午茶,相信「女朋友」一定會對個情人節安排十分滿意!

郵輪的節目適合不同年齡層的情侶,世界夢號更有情人節主題房間,享受浪漫兩人世界就係咁簡單!

而且星夢郵輪與珠寶品牌Tiffany & Co. 合作推出全球首個海上品牌主題下午茶,當中包括 4 款咸點及 6 款甜點,經典Tiffany藍盒子造型的水果蛋糕亦包括在內。

詳情:

世界夢號  情人節週末漫「郵」

出發日期: 2月14日

二人甜蜜全包價 $6,436

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
雨天好去處 Party Room入面竟然有充氣城堡? 家庭聚會至啱玩!
Y小編 - 4 years ago
首度空降香港 初音未來快閃店《HATSUNE MIKU POP UP STORE》
Y小編 - 4 years ago
全新B+ cinema型格登陸apm商場 帶來4DX動感及RealD Cinema特別效果
Suey - 4 years ago
香港最靚嘅雞蛋仔 華富邨日落
客席編輯 - 5 years ago
香港仔中心復活節呈獻 香港經典攤位遊戲
Y小編 - 5 years ago
鑽石山大班朋友好去處 2600呎包場任玩Party Room
Y小編 - 4 years ago