Homita - 日本嚴選拉麵 Top21 中華そば しば田篇
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


日本嚴選拉麵 Top21 中華そば しば田篇
日 Japan  |  by Suey  |  4 years ago   

「中華そば しば田」於2013年年尾開業,店主柴田先生出身於已閉店的中華拉麵店「音拉麵酒家楽々@吉祥寺」,柴田先生師承其傳統醬油湯風格,並揉合現代新式拉麵風味。

招牌.png (635×433)

鎮店中華拉麵以青森縣產鴨骨、雞骨、蜆仔等海鮮材料熬煮出口感清爽、甜美的湯底,再混合雙重釀造生醬油以釣起湯頭層次感並提升鮮味,配搭傳統中華拉麵常用且掛湯力佳的細嫩麵條讓每一口麵都能均勻飽嚐湯頭啖啖滋味,而叉燒則嚴選細嫩無筋部位製成,幾近入口即溶,同樣令人驚艷!只是十年不到光景,曾奪得「TRY拉麵大賞新人獎」的「中華そば しば田」,早已經從新人賞級別躍升為日本食評網龍頭'Tabelog'全國拉麵部門第一位的傳奇級食府。店位於人煙稀少,屬於宅區的若松町仍能吸引大批拉麵愛好者特意前來捧場,假日更有機會出現排隊候時逾2小時的常常人龍,足證明店家雄厚實力。

 

中華拉麵.png (638×475)

中華拉麵/ 830日圓

以鴨骨、魚介為主材料熬煮湯底屬坊間少見,湯頭清甜,味道濃厚清甜富層次。

 

煮干拉麵.png (638×426)

煮干拉麵/ 830日圓

另一招牌煮干魚介拉麵,湯底以大量小魚乾熬煮,湯頭甘香芳醇。

 

201909032305035c3.jpg (1000×750)

鹽味拉麵/ 830日圓

店主柴田先生隨心意,不定時推出期間限定口味拉麵,最近新主打就是鹽味拉麵。

 

中華そば しば田

地址:東京都調布市若松町 2-25-20

電話:080-4001-0233

營業時間:午市 11:00-15:00、晚市 17:30-21:00

定休日:逢星期一

交通:京王線仙川站徒步約10分鐘

網址:https//www.facebook.com/cksbsbt/

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Suey

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
東京排隊店! 世界頂尖的牛油ECHIRE點心麵包坊
Y小編 - 4 years ago
福岡新玩法!三大路線全制霸~糸島
Ho!Trip X Go! Japan - 4 years ago
世界最大規模繩索迷宮 周日於大阪萬博紀念公園開幕
Y小編 - 4 years ago
美得令人不可置信! 長野県・中綱湖櫻花景色美如仙景
Y小編 - 4 years ago
「進擊的巨人展FINAL」東京六本木新城開幕 粉絲們絕不能錯過!
Angela - 4 years ago
My Melody 定居於大阪 英國風的常設Melody Cafe12月開幕
Y小編 - 4 years ago