Homita - 指間時尚學 飾品控必學!戒指多層次搭配藝術 指節戒
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


指間時尚學 飾品控必學!戒指多層次搭配藝術 指節戒
潮 Fashion  |  by CASS  |  4 years ago   

日常穿搭中,飾品配件係經常被我們忽略的造型關鍵,然而,好的配飾選擇,往往能替整體造型大大加分。既然係咁,就要由小地方開始改變,用各式戒指點綴妳的指間,令穿搭功力更上一層樓、時髦指數Level up!

其實要好好駕馭指節戒,首先你要選擇一些適合你的戒指,有些女生喜歡比較大的誇張的款式,亦有些人喜歡簡約的指環,如鑲上小鑽、珍珠或是線條感的款式。當你選擇好指節戒風格後,就可以開始做混搭啦!小編搜羅多種熱門指節戒搭配法,根據唔同類型同風格,一一為妳示範。 

最初階版: 多個單圈戒指

幼身簡約款式既簡單易襯,又避免予人誇張及累贅的感覺。因為可以令目光集中在纖細的指尖上,因此有讓手指望落更細長的效果。

1/ 集中同一集手指

指節戒其中一個常見佩戴方法就係:將兩隻或以上的戒指戴喺同一隻手指上層層堆疊。咁樣會有種好似戴咗寬版戒的錯覺,而且很似整組設計好的戒指。

2/ 三角形戴法

所謂三指即係食指、無名指同埋中指。呢種戴法會令你的飾品望落更平衡。

中階: 款式多變

除咗幼身簡約款之外,加上英文字母、弓箭、月亮、愛心、幾何圖形等多種形狀的戒指搭配埋一齊,將細版的戴上面;較寬版的戴下面。

中階: 優雅鑽石魅力

如果妳真係好想對手閃亮亮、戴很多鑽石,咁就將它們集中喺同一隻手指,其他手指就搭配樸素的款式。另外,唔想變成暴發戶,就選擇小鑽的款式。

高階: 鮮豔寶石

投資一組彩色、搭配好的寶石,再搵一個比較唔會太搶眼、屬於配角的戒指嚟襯托寶石戒指。想要華麗一點嘅可以選擇一個鑽石方戒指。

高階: 異國古典情懷

喜歡波西米亞風格的女孩,絕對唔可以錯過呢種搭配方法,以份量感十足的土耳其石作為重點,混搭各種巴洛克雕花戒指同民族風手環,增添時髦度的同時亦充滿濃濃的復古風情。

高階: 龐克盔甲戒指

長條狀的套戒好似手指上的盾牌。注意!只有手指長的人先有配戴盾牌的權利,如果唔係你隻手指就屈曲唔到啦...另外如果你今天要打電腦或寫字,都唔好戴呢種戒指啦。

額外穿搭小Tips

如果唔想諗手環點搭配,可以入手將戒指同手環做成一件式的配件。兩個「指節戒」中間加上流線感十足的設計,將佢串聯起,手上的時髦感和設計感超級顯現!呢種款式多了點巧思,仲有華麗效果!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
CASS

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
韓國CLUE x Frozen 2 魔雪奇緣聯名首飾系列 聖誕送禮必備!
CASS - 4 years ago
日眼鏡品牌Zoff 進駐屯門V City 玩味聯乘戴出東京時尚風格
Coco - 5 years ago
教你4款無印超簡約穿搭! 大地色系都可以着出新鮮感
Coco - 4 years ago
找到你的命運之香! 韓國OPTATUM五行精品香水
Y小編 - 4 years ago
前所未有的奢華!CHANEL推出絕美「迷你包」系列 一次擁有4款經典包包!
Yung - 4 years ago
星戰迷必備!「Columbia x Star Wars TM 最新限量版」聯盟戰衣系列
Y小編 - 4 years ago