Homita - 希望丈夫早日離世? 婚後不滿累積易患上「夫源病」!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


希望丈夫早日離世? 婚後不滿累積易患上「夫源病」!
蜜 Insight  |  by Coco  |  4 years ago   

「婚姻是愛情的墳墓」呢一句就聽得多啦,但點都估唔到太太們對另一半嘅不滿感覺如此強烈!日本有調查指出,近半受訪嘅妻子表示希望另一半可以早日離開人世,當地學者就提出咗「夫源病」,去形容妻子因無法忍受另一半嘅行為,而出現包括心悸、頭痛、頭暈等等嘅症狀。

按日本大阪大學石藏文信教授嘅調查結果顯示,五成六嘅受訪人妻喺結婚5年內,就會開始討厭丈夫,有四分之一更早喺1年內就開始嫌棄另一半。六成人妻更指自己係因經濟壓力緣故而無法喺短期內離婚,最令人震驚嘅係有55%人妻想丈夫早啲過身!

石藏文信教授就提出咗「夫源病」,意思係妻子因為丈夫嘅各種行為而出現神經性疾病,唔好以為只係心理上出現嫌棄感覺,身體上亦會出現不適症狀,更會出現抑鬱嘅現象,所以教授認為呢種情況已經演變成社會問題。

以後與另一半相處時,唔好再無視對方嘅控訴啦!試下耐心聆聽伴侶嘅感受,減少患上「夫源病」嘅機會啦!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
從音樂喜好聽出人的個性!
Angela - 4 years ago
妳最喜歡的《美少女戰士》角色反映出妳的內心世界!
Angela - 4 years ago
女子無才便是德?過晒時啦!「港女」搖身一變 成為企業家、賽⾞⼿?
CASS - 4 years ago
妳和男友牽手的方式會洩露你們之間的關係有多好!
Y小編 - 4 years ago