Homita - 郊遊習作 得閒去南生圍呼吸一下新鮮空氣啦!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


郊遊習作 得閒去南生圍呼吸一下新鮮空氣啦!
郊 Landscape  |  by Y小編  |  5 years ago   

秋天到啦,係時候要出去走走,今次我地去南生圍走走,係經歷咗大火、風災之後,南生圍依然一片翠綠盎然,生命力旺盛得令人佩服!

首先我地係元朗西鐵站A出口出發,向朗和路行,經過西鐵燒烤樂園一路向前行,好快就會見到河就係我地右邊,進入蠔洲路向錦田河行就會到達南生圍路啦,呢度好多人係度慢跑、散步、踩單車,藍天白雲有樹有水,令人覺得好放鬆。

行行下就會見到幾間食肆,大家可以係度食下嘢買下嘢飲,沿路會見到唔少候鳥係度休息、有好多唔同嘅植物,行行下仲有紅樹林,呢度仲有介紹生態嘅板,大家可以係度進一步認識南生圍多樣嘅美。

除咗做運動,沿路向前行會見到一大片空地,呢度有唔少搖控飛機迷會係度放搖控飛機,大家除咗睇記住要小心安全,唔好行得咁出啊!

繼續向前行好快就見到兩排嘅樹,就係大家熟悉嘅打卡地,經歷風災之後,呢度好多樹都被吹得東歪西倒,甚至有大樹被連根拔起,見到咁嘅情景、一根根剛被砍伐嘅樹樁,令人覺得好稀噓;但同時又見到唔少嫩芽已經係倒下嘅地方長出,就係砍落黎嘅木頭附近重新生長,生命力滿滿,呢個依然一片翠綠,無吹倒嘅樹仍然努力向陽而生,心情唔好黎行下,轉下念都唔錯!

再往前走幾步,就係著名嘅婚紗橋,唔少人黎南生圍就係要係度影相,最近呢度仲有有心人係度立咗塊牌,雖然係大自然中有啲突屹,但都睇得出提字人對南生圍嘅喜愛。

呢度仲有一大片芒草,相信再凍少少就有唔少人慕名而來啦!再向前行就係橫水渡,不過今次小編就決定原路折返,好好享受一路嘅微風同陽光。

 

難易度:★

全程平路,都唔算長,舒服易行。 

打卡度:★★★★

秋日首選,只要有好天氣係度絕對係一個影相多過行路嘅地方。

設施完善度:★★

交通方便,但要係士多先有得去廁所。

 

最後提提大家郊遊要準備充足;最緊要係愛惜香港大自然,自己嘅垃圾自己帶走啊!今次嘅郊遊習作係咁多,我地下次見啦!ByeBye!

 

Tags: 郊遊習作
如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
美國必去最大溫泉 會變色的大稜鏡溫泉
Y小編 - 5 years ago
郊遊習作 川龍至荃灣
Y小編 - 6 years ago
放風箏好去處 小編實測邊度最好放
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 趁著好天氣去大水管影靚相
Y小編 - 5 years ago
郊遊習作 雨後更好看! 小夏威夷徑睇瀑布
Y小編 - 5 years ago
效遊習作 石龍拱元荃古道半日遊
Y小編 - 6 years ago