Homita - 男生留意!女仔最喜歡這三個肌肉部位
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


男生留意!女仔最喜歡這三個肌肉部位
蜜 Insight  |  by Yung  |  5 years ago   

無論係男定女都鐘意欣賞靚嘅事物,而且美國東卡羅來納大學亦有研究指,睇多啲靚仔能夠增加生活動力同記憶力,各位姊妹由今日起要多啲留意身邊嘅靚仔啦!不過當男仔追求緊女仔要有完美身形嘅同時,其實女仔都好留意男仔呢三個肌肉部位架,各位醒目嘅男仔仲唔快啲操Fit啲!

#胸肌及腹肌

提到肌肉必定會諗起六舊腹肌,由於佢地佔身體面積較大,所以好容易係視覺上影響其他人對你嘅觀感!操肌唔洗過量,照自己嘅骨架同身體比例等,集中運動就得架喇!我諗你都唔想除衫個陣露出一堆肥肉同肚腩架嘛。

#膊頭肌肉

做男人梗係要「有膊頭,有承擔」,想對女仔有承擔就要練好寬闊嘅膊頭,而且有研究指女性嘅性生活滿足度同膊頭肌肉有關!可能係女生覺得能訓係男仔嘅膊頭上,係一件很溫暖嘅事,亦是安全感嘅象徵!

#手臂

手臂可以話係「力的表現」,望著用力開水樽蓋嘅手臂,鼓起嘅肌肉、略現嘅青筋,加上完美嘅線條,只要係女生都會望唔停!當見到手臂用力嘅時候,就會覺得特別man!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
從音樂喜好聽出人的個性!
Angela - 4 years ago
妳最喜歡的《美少女戰士》角色反映出妳的內心世界!
Angela - 4 years ago
女子無才便是德?過晒時啦!「港女」搖身一變 成為企業家、賽⾞⼿?
CASS - 4 years ago
妳和男友牽手的方式會洩露你們之間的關係有多好!
Y小編 - 4 years ago