Homita - 郊遊習作 夏天去半月灣橋咀投奔玻璃水
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


郊遊習作 夏天去半月灣橋咀投奔玻璃水
郊 Landscape  |  by Y小編  |  5 years ago   

最近小編變咗脆皮乳豬,因為大量咁同陽光玩遊戲,曬到黑媽媽。雖然係咁,但我都係樂此不疲地出去遊山玩水,點解?因為夏天浸係海入面實在係太過舒服啦!黑咗咪黑咗囉(跪求好用美白產品推介)T^T

今次我地就去呢個精心曬黑路線,半月灣->橋咀,入水曬完上水曬,行山吹乾又落水,聽落都流晒口水啊!首先我地係鑽石山撘92號巴士到西貢碼頭,再係碼頭轉街渡入半月灣($40來回,送薯餅換領卷一張)。

一落船就見到超清嘅海水,呢D玻璃水係颱風季就買少見少,大家要把握時間啊!半月灣水清沙幼,閒日都有唔少人黎玩水,而且呢度暫時都未見到大家所講嘅海毛蟲嘅身影,大家可以安心玩水。(頭盔:不過都要留意新聞先好去玩,小編去戈日冇唔代表以後都冇)

今次我仲趁機會試咗Urban Delay旗下BRONX嘅新產品,真係超級持久,落海水都冇問題。

小編自已試完覺得佢嘅眼線同粉底最好用,眼線液好好畫,2枝都好防水。重點係小編唔小心揩咗D粉底係大脾,返屋企沖完涼都仲係度,但用卸妝產品輕輕一抹就甩,真係好抵讚啊!

玩完水我地就出發去橋咀,記得冬天嘅時候小編都有同大家介紹過呢個地方。

今次我地係半月灣嘅燒烤場出發,燒烤場隔離有條樓梯,沿路行一個鐘左右就到。呢條路線好易行,冇大上大落,大多數都鋪好石板路徑,就算游完水行都唔會攰。重點係成條路得1.6KM但中間都有唔少休息嘅長椅,無籍口唔行啦!

沿路都見到西貢唔同海灣,有好多小編都未去過,好想去啊!慢慢接近橋咀,就會見到上次小編所講嘅連島沙洲,由高處望落去,個島好似玩具咁好的色,仲見到橋頭嘅燈塔添!

到達橋咀,呢度嘅沙灘就無半月灣咁靚,明顯係粗粒沙石,但水一樣好清,小編次次黎都會遇到有主人帶狗狗黎游水,愛狗嘅你一定要黎,真係好得意架!

留意返因為價錢唔一樣,只有半月灣嘅船飛可以係橋咀回程,上船前一定要問清楚船家啊!

難易度:⭐

落船就係沙灘,山徑易行,退潮不防行埋過橋頭啊!

打卡度:⭐⭐⭐⭐⭐

玻璃水已經係無敵,行少少路又有無敵海景,有興趣仲可以玩浮潛添!

設施完善度:⭐⭐⭐⭐

兩邊碼頭附近有都燒烤場、洗手間同小食亭,不過如果想沖身,呢度嘅水流就真係細咗啲(小編係唔沖直接返西貢)

(出賣一下:攝哥哥攰了)

最後提提大家行山要準備充足,量力而行;最緊要係愛惜香港大自然,自己嘅垃圾自己帶走啊!今次嘅郊遊習作係咁多,我地下次見啦!拜拜!  

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
郊遊習作 川龍至荃灣
Y小編 - 6 years ago
放風箏好去處 小編實測邊度最好放
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 元朗髻山睇360度無死角全景
Y小編 - 6 years ago
美國必去最大溫泉 會變色的大稜鏡溫泉
Y小編 - 5 years ago
郊遊習作 龍鼓灘浪漫拍拖睇日落
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 趁著好天氣去大水管影靚相
Y小編 - 5 years ago