Homita - 郊遊習作 衛奕信徑第四段東山半日遊
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


郊遊習作 衛奕信徑第四段東山半日遊
郊 Landscape  |  by Y小編  |  6 years ago   

今次我地去到衛奕信徑第四段,上東山行返一轉。東山海拔高544米,屬於馬鞍山郊野公園,雖然唔係好出名嘅地方,但呢條路線會經過唔少睇風景嘅地方,放假去行吓都唔錯架!

首先可以搭91號巴士係井欄樹村落車,入村就會見到好心村民整嘅指示牌,跟住行就會去到大藍湖路。進入林路之後會上到去黃麍仔,係附近有座荒廢咗嘅別墅,唔少人上咗去睇風景,不過我地就搵唔到呢間別墅嘅資料,就咁睇可能係起起下放棄嘅物業。

接落黎就向住衛奕信徑第四段行,一路都有路牌,留意返如果行飛鵝山道係去唔到東山架,經過百花林之後係路口左轉條路先岩,有機會再同大家行上去,要花更多體力,但都好值得!係路口轉左之後一直行上坡,上到頂就沿平路遊走山頂,之前係腳脾蓄埋嘅乳酸全部都抵返晒啦!

一路風景都好好,上到東山之後可以原路折返,向扎山道方向行,到達車路之後向下走好快就出返去清水灣道,可以係德望學校搭巴士離開。

 

難易度:⭐⭐⭐⭐

 

前段比較輕鬆,中後段需要體力爬坡。

 

打卡度:⭐⭐⭐

 

可以遠眺西貢,大埔等地,亦都有廢置別墅,頗有特色。

 

設施完善度:⭐

 

中途無公廁及補及,去洗手間要再行上基維爾訓練營下面先有公廁。

 

最後提提大家行山要準備充足,量力而行;最緊要係愛惜香港大自然,自己嘅垃圾自己帶走啊!今次嘅郊遊習作係咁多,我地下次見啦!拜拜!

 

 

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
美國必去最大溫泉 會變色的大稜鏡溫泉
Y小編 - 5 years ago
放風箏好去處 小編實測邊度最好放
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 川龍至荃灣
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 龍鼓灘浪漫拍拖睇日落
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 趁退潮去橋咀行下啦
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 雨後更好看! 小夏威夷徑睇瀑布
Y小編 - 5 years ago