Homita - 廈門遊樂團 多謝你 Thank you Cafe
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


廈門遊樂團 多謝你 Thank you Cafe
陸 Mainland  |  by Y小編  |  6 years ago   

早前恩恩去咗廈門,廈門係一個文青氣息好重嘅地方,我都去扮咗幾日文青。講起文青,就一定會諗到Cafe & Bar,廈門有好多特色Cafe,尤其是大學區附近,就好似今日想同大家介紹嘅Thank you Cafe。

我地係去食晚餐,店入面燈光昏暗,好有小酒吧嘅感覺。客人可以選擇坐係吧檯或者餐桌,張張都唔一樣,有好似返學時代坐嘅小椅子,亦都有慵懶嘅大梳化,雖然聽上去好似好唔夾,但放埋一齊又不覺突兀。

食物都姆多選擇,今次我地揀咗和牛溫泉蛋飯同香烤豬肉碟頭飯,仲叫咗個Tiramisu;飲品方面叫咗牛油果薄荷酸奶同拿鐵。

和牛溫泉蛋飯好Juicy,行到攰一攰就岩晒,補充精力再出發!

香烤豬肉碟頭飯口味比較重,對恩恩黎講太咸,不過肉質軟熟,隋碟附上一小碗醋,幾多東南亞風味。

Tiramisu真心好好食,咖啡味好香,微微濕潤嘅蛋糕同忌廉緊密貼合,好耐都冇食過咁好食嘅Tiramisu啦!

呢度所有酸奶都加咗薄荷,一開始唔係好習慣,但越飲越好味,尤其是叫咗重口熱食,可以清清味蕾。

拿鐵不過不失,奶味幾香,用玻璃杯上,但如果你想飲熱辣辣嘅咖啡可能要揀其他啦,因為佢係暖嘅。

地址:廈門市思明區大學路 211 號 13-14 號(近廈大醫學院)

電話:592 2082609

開放時間 :11:30 - 00:00 (星期二休息)

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
不用飛到韓國 正宗的姜虎東白丁烤肉在深圳
Y小編 - 4 years ago
深圳遊樂團 超夢幻Bonbons Hello Kitty Cafe
Y小編 - 6 years ago
全球最大環球影城坐落北京!比日本、美國的環球影城更大~
Yung - 4 years ago
深圳遊樂團 南山區食玩拍一日遊
Y小編 - 5 years ago
深圳壹方城快閃藝術展 夢幻的棉花糖與白日夢
Y小編 - 4 years ago
片地都是Elmo! 深圳萬象天地化身芝麻街
Y小編 - 4 years ago