Homita - 深圳遊樂團 去深圳點可以唔食椰子雞?
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


深圳遊樂團 去深圳點可以唔食椰子雞?
陸 Mainland  |  by Y小編  |  6 years ago   

今次深圳遊樂團想同大家去食椰子雞,雖然香港都有得食,但小編個人認為內地呢一類嘅火鍋會做得更好食,性價比都比香港高,所以不時都會上去打下邊爐,今次我地就去到喬木四季嘅KK ONE分店探店。

店內裝修風格行東南亞風,成個熱帶叢林咁,一張張環形藤椅、一個個泰式抱枕、一座座精緻的木雕、仲有棕櫚葉屋簷,一進店就覺得有掠過芭蕉葉嘅風迎面撫來,好似置身於東南亞小島上面咁啊!

海南椰子雞煲已經出名咗好幾百年,清甜嘅椰青湯底惹來一班忠實粉絲,其實佢嘅製作工藝都好大同小異,椰子水鍋底、2.5斤文昌雞、竹笙、小馬蹄、椰肉,都係椰子雞嘅標配,而喬木四季椰子雞仲有好多唔同口味比大家選擇,不過小編都係鍾情傳統,叫咗半隻竹笙椰子雞。

食椰子雞就最緊要飲湯,係打邊爐之前食晒啲雞肉同飲夠湯先,無味精又清甜嘅雞湯,唔止好飲仲好健康!有時帶埋長輩小朋友黎食都係一個好選擇。

呢度都有多菜品比大家選擇,小編就極推薦冰豆腐,識食一定係揀會索湯嘅配菜。

牛肉小編叫咗最普通等級,個人覺得都好夠做,因為本身個湯底好甜,就算普通牛肉都好好食。

不過佢嘅醬料就比較大路,青檸、辣椒同蒜粒,加埋豉油,蒜粒應該一早切定,有啲乾身。

其實食椰子雞,好多人都會叫煲仔飯,喬木四季仲將煲仔飯分了3個等級:一級、超級、霸王級。不過小編得2人行就冇叫到,下次有機會小編都試下佢個霸王級煲仔飯有幾犀利先。

喬木四季椰子雞 KK ONE分店

地址: 濱河大道9289號京基濱河時代北區3層306

電話: 0755-82517517

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
不用飛到韓國 正宗的姜虎東白丁烤肉在深圳
Y小編 - 4 years ago
深圳遊樂團 超夢幻Bonbons Hello Kitty Cafe
Y小編 - 6 years ago
全球最大環球影城坐落北京!比日本、美國的環球影城更大~
Yung - 4 years ago
深圳遊樂團 南山區食玩拍一日遊
Y小編 - 5 years ago
深圳壹方城快閃藝術展 夢幻的棉花糖與白日夢
Y小編 - 4 years ago
片地都是Elmo! 深圳萬象天地化身芝麻街
Y小編 - 4 years ago