Homita - 韓國戲院CGV超靚限定情人節Hello Kitty水杯
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


韓國戲院CGV超靚限定情人節Hello Kitty水杯
 |  by  |  6 years ago   

你們有計劃到韓國過情人節嗎?如果有的話,喜歡hello kitty的你不要錯過這個可愛的水杯喔!只要你在明天和你的他去CGV看場電影,買大爆谷套餐Kitty就屬於你的了!

韓國戲院Cgv適逢情人節推出了特別的套餐,只限一天!只要買了這個套餐,就會免費送一個Hello kitty水杯,水杯共有三款,分別有粉紅色,黑色和白色。三款都是不同的設計,杯蓋更是Hello kitty的大頭公仔,相信必定令不少女生爭相叫男朋友搶購吧!

而這個Hello kitty套餐包括了一個大爆谷和炭酸飲料兩杯,而價錢是韓幣一萬七千元,就會附送這個可愛的杯了!

這個限量版的杯子就只送一天喔,非常有紀念價值,Hello Kitty迷定必不能錯過!最後小編祝大家都可以甜甜蜜蜜地渡過情人節喔❤❤

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information




You May Also Like
This Week's Top Post
曼谷米芝蓮推薦 平價深宵冬陰公媽媽麵
Y小編 - 5 years ago
跟住《惡作劇之吻》遊台灣 5個必去景點
 - 6 years ago
深圳狂食 超紅地道菜 『南京大牌檔』
Y小編 - 6 years ago
名古屋有新商場! 家庭旅行好去處
Coco - 5 years ago
北千住炭火燒肉ピカソ 森美都話正嘅平民燒肉
Y小編 - 6 years ago
桂滿隴·西湖船宴 把詩情畫意的西湖搬到深圳
Yung - 5 years ago