Homita - 小白條手工粉首推「三重芝士煲仔粉麵」及「黃金炸魚皮」
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


小白條手工粉首推「三重芝士煲仔粉麵」及「黃金炸魚皮」
吃 Dining  |  by Angel  |  3 years ago   

黃埔人氣手工粉「小白條」推出一系列熱騰騰的煲仔粉麵,讓您添上啖啖滋味。早前推出的特濃蕃茄、秘制沙茶以及醒胃酸湯系列手工粉都受到不少粉絲捧場,現更推出昇華版: 熱騰騰煲仔粉麵系列配上三重芝士醬汁及黃金炸魚皮帶來味蕾的衝擊,同時暖意盎然的滋味。

誠意推介: 三重芝士配特濃蕃茄雞肉煲仔麵,其特色在於採用車打芝士 (Cheddar cheese),意大利水牛芝士(Mozzarella Cheese)和巴馬臣芝士 (Parmesan Cheese) 經過大廚多番調配,打造獨家黃金比例,令其鹹香味突出、拉絲效果和口感同樣出色。再配上自家熬煮的特濃蕃茄湯底,濃稠的三重芝士緊緊掛在麵條上,簡直是越邪惡越想吃!

另一款滋味小食: 黃金炸魚皮,師傅自家研製了惹味甘香的鹹蛋黃醬,配以即炸酥脆的炸魚皮,鹹香味濃郁,令人一口接着一口,是必吃小食。

 

小白條手工粉

地址:九龍黃埔花園第一期地下18號舖

電話:28120078

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Angel

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
林嘉欣繼續代言 聖安娜餅屋「金月奶黃月餅」
Y小編 - 4 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
黃大仙神級花生醬蒸餃 沙縣小吃
Y小編 - 5 years ago