Homita - 為甚麼皮膚會變差?你可能忽略了糖份對皮膚的影響
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


為甚麼皮膚會變差?你可能忽略了糖份對皮膚的影響
膚 Skin Care  |  by Suey  |  4 years ago   

有冇人試過明明自己已經戒咗好多刺激性食物,例如煙、酒、咖啡、茶同埋辣嘅嘢食,但皮膚狀況仲係好差咁?咁有可能係你忽略咗糖份對皮膚嘅影響,雖然甜食的確好好食,有時仲會帶俾你幸福感添,但佢對皮膚嘅影響就真係一啲都唔「甜」喇。

 

膠原蛋白被醣化導致皮膚衰老

Collagen_Protein_The_What_Why_.jpeg (752×401)

骨膠原係蛋白質嘅一種,作用係支撐身體各部分嘅組織同保持皮膚彈性,但當體內糖分代謝後嘅多餘葡萄糖同體內嘅蛋白質結合,就會損害蛋白質嘅正常功能,呢個過程就係「醣化」。蛋白組織結構失去彈性,我哋嘅皮膚就會衰老有皺紋㗎喇。

 

刺激皮脂分泌引致暗瘡粒粒

_.jpeg (650×944)

高糖分的食物會引起血液中胰島素上升,導致身體入面嘅胰島素激增,繼而刺激皮脂分泌,所以就會生暗瘡同粒粒。平膚唔平滑,就算化妝遮晒啲瑕疵個妝感都係唔靚。

 

其實我哋日常生活中經常接觸到好多糖,好多你以為不含糖份嘅食物都係含糖,所以我哋真係由早到晚都攝取緊,冇誇張㗎!如果想皮膚變好,大家不妨考慮下戒糖,但小編明白對鍾意甜食嘅朋友嚟講係好難,小編真係明,所以建議大家可以先從減少攝取糖份入手。例如可以少啲飲飲品,如果好想飲嘅可以試下減糖,甜品都可以試下唔好食得咁密。希望大家都可以有靚靚嘅皮膚啦~

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Suey

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
日本美妝系列介紹(二)Wafood Made傳承日本古方的開架護膚品
Y小編 - 4 years ago
頂級尊貴護膚美學 Lionesse尖沙咀店隆重開幕
Y小編 - 5 years ago
長期戴口罩令皮膚變差?必學9招抗敏護膚大法,解決暗瘡、黑頭粉刺問題!
CASS - 4 years ago
超好看的仙氣小刺青 不能抗拒的清新少女風
Yung - 5 years ago
Laneige全新防曬護理 貼心呵護不同肌膚需要
Y小編 - 7 years ago
NIVEA Cream竟然咁好用 7種高效用法話你知
 - 6 years ago