Homita - 防疫唔單止要靠口罩 家居防疫都好重要
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


防疫唔單止要靠口罩 家居防疫都好重要
安 Health  |  by Y小編  |  4 years ago   

大家有無發現,目前好多案例都係由家人之間傳染。所以除咗出門要小心,都要檢視一下屋企防疫有無做好,唔可以掉以輕心。而防疫嘅關鍵,可以分成3個部分,分別是手部衛生、環境消毒以及呼吸防護。

#手部衛生


新冠病毒其中一個傳染途徑就係「接觸傳染」,而手就係最常見嘅接觸方式。一般人係不自覺唧情況下,接觸了病毒並觸碰眼口鼻,病毒就有機可乘。而酒精無法消滅今次嘅病毒,要使用肥皂先可以能有效減少病菌。雖然肥皂無任何殺菌效果,但可以將手上帶病菌唧飛沫同污染物洗乾淨,所以除咗食飯、去完廁所、進出門要洗手,係接觸眼口鼻前都要洗手!而且洗完手後,一定要即刻用乾淨嘅毛巾或紙巾擦乾,因為溫暖、潮濕嘅環境,反而有利病毒生長。

#環境消毒


飛沫除咗存在於皮膚上,都可以短暫地存在於空氣之中。而飛沫乾燥之後,亦會以「飛沫核」嘅形式懸浮於空氣中,沾染上了物體之後,就會附著在上面。醫學期刊《The Journal of Hospital Infection》近日指出各類冠狀病毒在室溫下可存活9日,例如SARS、MERS等病毒,喺室溫下可以存活2小時至9日,平均存活4至5日,比流感病毒平均時間還要長4倍。研究指出,使用酒精(乙醇)、雙氧水(過氧化氫)以及漂白水(次氯酸鈉),只要30秒到1分鐘,就可清潔被污染嘅物體表面。

酒精(乙醇):濃度75%效果最好

酒精濃度過大,效果反而越差,所以酒精濃度70%-78%嘅效果會最好。75%酒精濃度適中,可以滲入細菌、病毒體內,完全凝固細菌體嘅蛋白質,起到殺菌、去病毒活性嘅功能。

漂白水(次氯酸鈉)

漂白水同酒精可以消毒,不過時間比較長,消毒後大約要等30分鐘先會發揮作用,適合大面積、大範圍,或是環境消毒。使用漂白水時,記得要適度稀釋,記住1:99,而且最好當日稀釋當日用,用來擦拭環境及地版都可以。

另外,要注意漂白水本身的接觸性傷害跟吸入性傷害,因此使用時要通風,並且要戴口罩、手套。

雙氧水(過氧化氫)

雙氧水係漂白水嘅代替品。雙氧水分解後就變成水同氧,理論上會比較少殘留物。

#呼吸防護


因為病毒可能隨著飛沫近距離傳染,因此戴口罩可以阻擋。市面上口罩種類相當多,今次疫情當中被瘋搶嘅一般外科口罩,可以有效阻擋病毒,一般外科口罩共分為三層,最外層是防水層、中層具過濾細菌的作用,最內層可吸附濕氣,對於 6μm 以上微粒有 90%的阻隔效果,所以可以阻隔大部分飛沫傳染病菌。不過大家用完口罩之後記得要掉喺有蓋嘅垃圾桶入面,唔好重用,亦都唔好跟坊間做法破壞口罩或者畫花口罩,以免病菌彈到成屋都係!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
生活小知識 為什麼會一直放屁呢?
Little Peach - 4 years ago
起床都要充滿儀式感 這些方法助你醒神
Suey - 4 years ago
口罩點揀先好? 呢4個位必定要注意!
Y小編 - 4 years ago
你休息夠嗎?5種特徵證明你缺乏足夠睡眠
Yung - 5 years ago
全新Bamboo Salt喜馬拉雅山粉紅鹽美白牙貼 向泛黃牙齒說不
 - 5 years ago
別再數綿羊了!告別失眠前先戒掉壞習慣
Yung - 5 years ago