Homita - 美少女戰士迷必收~ colourpop推出美少女戰士系列彩妝
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


美少女戰士迷必收~ colourpop推出美少女戰士系列彩妝
妝 Cosmetics  |  by Y小編  |  4 years ago   

Colourpop昨日推出美少女戰士系列彩妝,一推出已經造成搶購熱潮!今次嘅美少女彩妝系列有眼影、唇彩、胭脂同閃閃身體亮片膏,每一款都可愛又實用,難怪人人都想買啊!

胭脂盒係印住月野兔抱著露娜嘅情境,3D雷射設計令圖案在不同角度會變來變去!胭脂以乾燥玫瑰、蜜桃粉色為主色調,打開仲係露娜貓,真係好萌啊!

身體亮片膏分別有兩粉紫、淺粉隻色,亮片有星星、月亮形裝,就好似美少女一樣可愛,用喺鎖骨、顴骨什至是任何想使用嘅地方,令你係人群之中成為焦點!

唇彩分別有蜜桃、乾燥玫瑰色兩隻色,仲冇霧面、光澤兩種質地可以選擇!

 

眼影係今次搶購嘅重點,COLOURPOP嘅眼影不嬲都出名顯色度高,美戰主題眼影以粉玫瑰、橘黃色調再加入視覺上較迷幻的粉紫色調,創造出少女感的妝容,有霧面、珠光、亮片三種不同質地,配上不同色調可畫出多種風格眼彩!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
CLINIQUE 全新夾心潤唇膏 四月在日本登場啦
Suey - 4 years ago
Too Faced 開箱第二彈 獨角獸光芒的打光也太夢幻了吧!
Y小編 - 4 years ago
粉嫩色調加上雲石包裝!Dear Dahlia秘密花園系列 小清新氣息 春季必買!
CASS - 4 years ago
淡妝濃抹總相宜?教你判斷適合淡妝還是濃妝
Yung - 5 years ago
支持 #零殘忍化妝品 LUSH再新洗髮皂
Y小編 - 6 years ago
日本 DECORTÉ 2019年夢幻星空限定粉餅 銀藍色包裝美絕了~
Yung - 4 years ago