Homita - 十字牌薑味、香蕉味Gelato全新登場 讓你冬日暖在心~
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


十字牌薑味、香蕉味Gelato全新登場 讓你冬日暖在心~
吃 Dining  |  by Little Peach  |  4 years ago   

十字牌去年推出的Spoona純‧凝酪大受歡迎,今年冬天再創新猶,推出兩款全新手製意式雪糕口味-「薑粒意式冰凍甜品」(薑味Gelato) 和「香蕉意式冰凍甜品」(香蕉味Gelato)。

薑味Gelato 內含細細的真薑顆粒,入口啖啖薑粒,配合十字奶調製,辛辣的薑味非常突出,增添暖笠笠的感覺。讓你細味獨一無二的冬季滋味。質感柔絲順滑,食完都不覺膩滯,絕對是低脂健康的選擇!

香蕉味Gelato 是以十字牌人氣香蕉低脂牛奶飲品製造,打開後已聞到濃郁的香蕉味同奶味,入口融化,質地軟滑,味道更是層出不窮,啖啖驚喜!

十字牌薑母低脂牛奶飲品(薑奶)一直是各位姊妹們的冬天必備飲品之一,再次強勢回歸 !

薑黃粉是近年健康大熱潮流,無論什麼飲品都要加上,食用薑黃粉有助改善血糖、血脂與肥胖,同時具有天然的強效抗氧化力及抗發炎的作用,能夠協助肝臟解毒。所以,十字牌薑奶今年特別加入薑黃粉新配方,升級為Golden Milk,幼滑薑奶融入薑黃粉,使薑味更濃郁之餘,其乳脂肪更可幫助吸收薑黃素,讓味覺擁有更深層次的享受 。

記得開盒放進微波爐叮暖它,倍添香濃美味,絕對是冬季飲品的首選,為喜愛薑黃粉的朋友提供新選擇 !

十字牌與十字冰室攜手合作推出全新創意食法 – Gingergato (雙薑奇朵) ,將十字牌薑母低脂牛奶飲品先放進微波爐叮暖,然後將薑奶倒入薑味Gelato 上,雙重薑味的融合,使每一啖入口的 Gingergato 都帶給你辛辣刺激口感,層次更豐富,絕對是暖笠笠的好搭配,必定要試!!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Little Peach

Editor

走進善良的國度^^
You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
T.O.P.開咗啦! 旺角又有新Food Court
Y小編 - 5 years ago