Homita - 減肥懶人恩物 Avocado on a stick!!!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


減肥懶人恩物 Avocado on a stick!!!
煮 Cooking  |  by Little Peach  |  4 years ago   

牛油果是不少健身、減肥人士的恩物,不少餐廳都主打牛油果為健康菜式。為了大家能夠更方便吃牛油果,UNNECESSARY INVENTIONS推出了一款牛油果膏棒,一塗即吃,絕對是懶人福音!

由於每次想吃牛油果都要動手切,用餐具塗上多士,因此靈機一動直接將牛油果製成塗抹方式,想要吃時抹一下即可,方便省時又乾淨!隨時隨時可以帶在身邊~~

牛油果膏棒也可以在家自製喔!只要將製作好的牛油果醬,放入乾淨的容器中,最好是像唇膏這種能夠旋轉突出的,就完成啦!自製的更健康,又可邊吃邊享受動手做的樂趣!

每朝將牛油果醬塗上剛烤好的麵包,再來一杯美式咖啡,一起有個Good morning~~

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Little Peach

Editor

走進善良的國度^^
You May Also Like
This Week's Top Post
超好味嘅健康版韓式五花腩肉 韓式白切肉
Y小編 - 4 years ago
三款膠原蛋白爆炸的食譜輕鬆在家自己做
 - 6 years ago
好味又可愛 簡單易整嘅迷你大阪燒
Y小編 - 6 years ago
【意粉迷請留意】 除咗識食仲要識煮 4款食譜任你煮
 - 4 years ago
原來蒸扇貝可以咁易整?1分鐘即刻學識
Y小編 - 6 years ago
福岡「久原本家」旗下調味料食品「茅乃舍」推出聖誕限定豪華材料包
Angel - 3 years ago