Homita - 大阪Micasadeco & Café登陸朗豪坊 招牌香軟瑞可塔芝士梳乎厘班戟必吃!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


大阪Micasadeco & Café登陸朗豪坊 招牌香軟瑞可塔芝士梳乎厘班戟必吃!
吃 Dining  |  by Little Peach  |  4 years ago   

日本大阪著名餐廳 Micasadeco & Café 正式登陸香港!於9月20日起在朗豪坊正式營業!!!因招牌香軟瑞可塔芝士梳乎厘班戟而在日本人氣高企!一眾梳乎厘班戟粉絲一定欲罷不能!

以招牌香軟瑞可塔芝士梳乎厘班戟聞名的Micasadeco & Café,採用來自日本的蛋、 麵粉和牛奶製作梳乎厘班戟。製作工序也絕不簡單,師傅會先將蛋白打至雪白豐盈、再逐少加入發好的蛋黃和從意大利進口瑞可塔芝士,混合好就馬上煎製。上碟時更會配搭一小塊牛油和以100%北海道牛奶打發而成的忌廉。

梳乎厘班戟口感鬆軟綿密、入口即化,加上香濃芝士味,食過翻尋味!

Micasadeco & Café 在日本大阪、京都和東京也有分店,而香港分店4位廚師更特意走訪日本大阪總店深造,決意將正宗的日本梳乎厘班戟製作手法帶來香港。

而另一道為人追捧的甜品,當然是抹茶梳乎厘班戟!班戟漿加入日本抹茶粉,除了陣陣抹茶香,也能品嚐到茶味回甘,適合口味較清淡的甜品愛好者!

除了招牌菜外,廚師更精心設計了多款主食和甜品:

#1 黑芝麻班戟

分別將黑芝麻加入班戟和忌廉,製成黑芝麻班戟及黑芝麻忌廉,香甜又不會太膩。

#2 特製咖哩雞肉三文治

以烘至金黃的多士夾著蕃茄、青瓜及口感嫩滑的咖哩煎雞,啖啖滋味!

#3 京都風香辣茄汁意大利粉

自家調制蕃茄醬和角煮汁,加入鯷魚、茄子、白飯魚及大葉等配料製作意大利粉。

#4 明太子特製和丼定食

特製健康主食,以明太子配搭日本高湯及糙米飯,飯旁配有牛蒡、南瓜、蓮藕及手打雞肉丸,滋味又健康!

為慶祝開幕,由9月20日起首300名顧客以及隨後消費滿港幣200元之顧客將獲贈別注限定Tote Bag乙個,先到先得,送完即止。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Little Peach

Editor

走進善良的國度^^
You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
翡翠拉麵小籠包聯乘Green Monday 推出「翡嚐新素」Go Green菜單
Angel - 3 years ago