Homita - 見家長有咩要準備好? 做足4件事討人歡心
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


見家長有咩要準備好? 做足4件事討人歡心
蜜 Insight  |  by Coco  |  4 years ago   

與另一半關係漸趨穩定後,「見家長」就成為最大嘅課題考驗。嚟到呢一步,女生們都少不免會有啲不知所措,唔知點做先可以喺另一半嘅家人眼中留下好印象。其實唔洗將事情諗得太複雜,只要做到以下4件事,就已經好大機會能討得歡心。

#衣着大方得體
第一次見家長時,當然要令人感覺乾淨清爽,大方得體。所以喺衣着方面就要好好下功夫,唔好打扮得過於浮誇,自然嘅淡妝就已經足夠,再配合親和嘅大地色系穿搭就最好不過。當然,亦要注意唔好着得過於性感,以免踩中對方家長地雷!

#事前做好功課
想要討好家長嘅話,當然要事先向另一半問清楚佢地父母嘅喜好、興趣、性格等等,為將來嘅會面做好準備,喺相處時亦可以表現得輕鬆自在,更易令對方父母為你嘅表現加分。

#準備小禮物
去拜訪另一半嘅家長,就當然要帶埋禮物表達心意。千祈唔好以為隨意送都可以加分呀,最好就事先打聽另一半父母嘅愛好再去購買。另外,亦要注意唔好揀一啲太過貴重嘅禮物,以免俾人一種炫耀財富嘅不佳感。

#戒除碌手機習慣
現代人或多或少都習慣咗喺飯桌上碌手機,打發時間。但與家長見面時,就絕對要避免呢種行為!如果真係有緊要事不得不回覆的話,亦要先向佢地講聲,表現出有禮嘅一面。

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
從音樂喜好聽出人的個性!
Angela - 4 years ago
妳最喜歡的《美少女戰士》角色反映出妳的內心世界!
Angela - 4 years ago
女子無才便是德?過晒時啦!「港女」搖身一變 成為企業家、賽⾞⼿?
CASS - 4 years ago
妳和男友牽手的方式會洩露你們之間的關係有多好!
Y小編 - 4 years ago