Homita - 上山下海 遊走活力九州!入鄉隨俗走和風Snoopy茶房
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


上山下海 遊走活力九州!入鄉隨俗走和風Snoopy茶房
日 Japan  |  by Ho!Trip X Go! Japan  |  4 years ago   

即使沒有看過《花生漫畫》,也一定認得裡面的白色狗仔Snoopy和他的主人查理布朗。原來外表可愛、造型多多的Snoopy也深得日本人歡心!

早在2014年4月,Snoopy便帶著牠的朋友來到九州插旗,開設Snoopy茶房。為咗打入日本市場,Snoopy其實好識do,入鄉隨俗換晒和服兼化身成和風料理,務求令更多人認識佢,兼且拜倒喺佢嘅萌樣之下。

貴為全世界首間和式茶寮,由布院的Snoopy茶屋從外部便已花足心思。茶屋主要分成三個區域,首先為室外的雪糕小屋。若然沒有時間入內慢慢逛,買杯綠茶雪糕消消暑也是不錯選擇。不過嚟得囉,就梗係要入去朝吓聖!

茶屋內部設有商店,甫進屋便有大大隻Snoopy坐在鞦韆上悠哉悠哉的迎接大家。商店內從公仔到小食都應有盡有,亦有不少在這裡才買到的限定商品,各位Snoopy fans預咗買到大出血!而食物方面,多款餐點全部睇得又食得,可愛得嚟味道方面都有保證。不過最緊要都係畀相機食先,用嚟打個卡呀嘛!

睇怕fans嚟之前除咗儲定彈藥,仲要記得留返啲手機同相機嘅記憶體容量!

SNOOPY茶屋
地址:大分縣湯佈院市湯佈院町川上1524-27
電話:0977-85-2760
營業時間:商店 9:30am-5:00pm、餐廳 10:00am-5:00pm
網址:http://www.snoopy.co.jp/chaya/

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Ho!Trip X Go! Japan

Ho!Trip 客席編輯

You May Also Like
This Week's Top Post
東京排隊店! 世界頂尖的牛油ECHIRE點心麵包坊
Y小編 - 4 years ago
福岡新玩法!三大路線全制霸~糸島
Ho!Trip X Go! Japan - 4 years ago
My Melody 定居於大阪 英國風的常設Melody Cafe12月開幕
Y小編 - 4 years ago
五、六月限定 粉紅色鳥居配上芝櫻花海 北海道山津見神社
Y小編 - 4 years ago
美得令人不可置信! 長野県・中綱湖櫻花景色美如仙景
Y小編 - 4 years ago
人間桃花源 長野縣阿智村三色桃花海
Y小編 - 4 years ago