Homita - 7-11夏日新款零食系列 款款驚喜口味衝擊味覺新享受!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


7-11夏日新款零食系列 款款驚喜口味衝擊味覺新享受!
吃 Dining  |  by Little Peach  |  4 years ago   

今次介紹的零食,全部都是大眾化零食品牌的新口味,包括法式龍蝦湯味、酸忌廉洋蔥味等,一定能帶給你味覺驚喜!

#1 日清合味道法式龍蝦湯味薯片

包裝以龍蝦做背景,以大受歡迎的法式龍蝦湯味合味道杯麵為主調,香脆薯片伴以濃郁的法式龍蝦湯味,帶來豐富的道層次享受,喜愛合味道杯麵的粉絲們必試!

#2 小老板脆紫菜酸忌廉洋蔥味

將經典酸忌廉洋蔥味加入香脆紫菜,味道香濃,香脆可口!每口紫菜帶點酸酸的味道,絕對是味蕾新享受~~

#3 Toppo Taze 冬蔭功及香辣燒烤味

Toppo Taze夾心餅乾條,泰式傳統口味,冬蔭功及香辣燒烤味兩款。相信這兩款口味對大家並不陌生,但Toppo Taze豐富的夾心餡,每口都是濃郁的冬蔭功及香辣燒烤味,喜歡吃重口味的你萬勿錯過!

#4 味覺糖反斗奇兵香橙果汁撕撕軟糖

包裝以Toy story4為設計,共有三款限定版,每款分別在40cm特長版的香橙果汁味軟糖上打印 toy story 圖案,近期Toy story的熱潮不可停! 

#5 M&M's焦糖朱古力

包裝採用全新角色Mr.Caramel,兩個角色拉出焦糖的英文字樣,十分可愛!焦糖朱古力用經典的糖果色外層配上牛奶朱古力,再包裹著爆漿牽絲的焦糖內餡,口感外脆內軟,甜蜜濃郁可口!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Little Peach

Editor

走進善良的國度^^
You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
黃大仙神級花生醬蒸餃 沙縣小吃
Y小編 - 5 years ago