Homita - 結合泰國最拿手元素!泰國年度最受歡迎恐怖喜劇 《嚇鬼貧僧》九月香港爆笑上映
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


結合泰國最拿手元素!泰國年度最受歡迎恐怖喜劇 《嚇鬼貧僧》九月香港爆笑上映
片 Entertainment  |  by Y小編  |  4 years ago   

有冇人好似小編咁無乜事都唔會入場睇鬼片?但如果將鬼片同笑片結合,又會唔會更吸引呢?由mm2 Entertainment及Screen Media聯合發行,2019年度泰國最受歡迎搞笑鬼片,上映四天已突破6千萬泰銖、兩周即破1.5億票房紀錄。結合驚嚇同爆笑,給予觀眾雙重觀感體驗!《嚇鬼貧僧》(PEE NAK) 即將於9月26日於香港正式上映!

故事大綱
泰國郊外的古廟流傳著一個可怕的傳說,任何人只要想受戒為僧,都會因為神祕詛咒,在受戒儀式前被殺。一場離奇的交通意外,令阿隆、阿寬和白龍的好友身亡。他們在醫院遇到神祕僧人,遊說他們到古廟受戒。當成班傻仔發現詛咒而想反悔時,惡鬼已經殺到埋身!為了保命,他們決定拼命尋找解除詛咒的真相。既然夠膽在被詛咒的佛廟出家,就要有和惡鬼挑機的決心... 

小編就覺得小鮮肉男主Vachiravit Paisarnkulwong好靚仔啊,心郁郁想入場睇添,你地又想唔想睇呢?

電影資料
英文片名:PEE NAK
中文片名:《嚇鬼貧僧》
上映日期:九月二十六日 
導演: Phontharis Chotkijsadarsopon (Mike)
演員: Vachiravit Paisarnkulwong (August)
         Bhuripat Vejvongsatechavat (James)
         Wittawat Rattanaboonbaramee (Aim Aue)
         Jannine Parawie Weigel (Jannine Weigel)
類型:恐怖、喜劇
片長:108分鐘
級別:IIB  
語言:泰文  (中英文字幕)
發行:mm2 Entertainment、Screen Media
 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
「AV界三浦春馬」有馬芳彥正式畢業 轉型成為專業的舞台劇演員!
Angela - 4 years ago
《陽光先生》人物設定大公開 國家仇恨與愛情會怎抉擇
Yung - 5 years ago
《獅子王》辛巴本尊超萌!超會賣萌的小獅子星人是也
Yung - 4 years ago
《新成長的煩惱》回來了!Hilary Duff確認將回歸迪士尼 再次飾演Lizzie McGuire
Angela - 4 years ago
Netflix 10 月精選必睇推介
Angel - 3 years ago
具惠善竟是恐怖情人?控制慾超強 時刻監視男友+視像通話
Yung - 4 years ago