Homita - 豊勝手丼銅鑼灣重新登場 自選配搭、廚師發辦勝手丼一樣吸引!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


豊勝手丼銅鑼灣重新登場 自選配搭、廚師發辦勝手丼一樣吸引!
吃 Dining  |  by Y小編  |  4 years ago   

喜歡海鮮丼的朋友對豊勝手丼一定不會陌生,豊勝手丼於7月上旬遷至銅鑼灣登龍街。新店寬闊開揚,可同時容納多位客人,地理位置亦十分方便,趕快起行吧!

勝手丼指自選刺身蓋飯,客人可按自己喜好挑選不同材料,配搭出自己口味的海鮮丼。豊勝手丼主打日式海鮮丼,客人除了自己搭配勝手丼之外,亦可選擇海鮮丼定食或廚師發辦的海鮮丼。豊勝手丼一直以新鮮時令的海鮮刺身及配搭豐富的海鮮丼吸引一眾食客,在海鮮丼市場激烈競爭中人氣居高不下。

新店同時加入了不少新菜式,如每日限量供應的九鼎丼:由廚師發辦挑選每日時令刺身製成9款迷你刺身丼飯、每碗包含3隻大虎蝦的天丼、或是分量十足又冶味非常的塩燒魚鮫丼等等,加上豊勝手丼人氣招牌海鮮丼,如海の幸丼、まぐろ丼(吞拿魚丼)、三つの国雲丹丼(海膽丼)、原條鰻魚及原條星鰻的二重鰻丼等,選擇種類之豐富,絕對可以帶給食客海鮮丼新面貌新享受!

豊勝手丼更提供不少飲品選擇如各式清酒、啤酒、梅酒、生果味梳打及波子汽水等,配合海鮮丼食材,務求令客人享受新鮮美味海鮮丼的同時,亦能以清新飲料作結。

「豊勝手丼」現已正式於銅鑼灣登龍街重新登場,送上與別不同的美味海鮮丼,帶給您極緻魚鮮新享受,保證令您一再回味。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
T.O.P.開咗啦! 旺角又有新Food Court
Y小編 - 5 years ago