Homita - 你絕對會想要巧打耳小動物掛係耳邊
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


你絕對會想要巧打耳小動物掛係耳邊
熱 Trends  |  by  |  6 years ago   

記唔記得Homita曾經分享過一個令大家少女心爆棚嘅小動物戒指?

立即回顧:這個真是有毒!你想養一隻小動物在手上嗎?

依家呢,小編又搜羅到另一大巧打耳配飾:小動物耳釘。

唔同於戒指、手環等其他配飾,耳釘可以隨意搭配襯衫,而且方便佩戴。小編本身係一個唔中意戴首飾嘅人,覺得有強烈嘅異物感,尤其係呢啲可愛又個性嘅配飾,通常會好大舊。但,耳釘就完全唔會有嗰種阻住做嘢嘅感覺了。

係咪有啲心動?等我嚟介紹下先。呢個系列係由馬來西亞設計師Olivia設計並用軟陶手工製作。不得不講,每隻小動物身上細節嘅紋路、五官都雕刻得好清楚,真係好有心機。

除左上面介紹嘅款式之外,佢仲有一種更加得意嘅『咬住你嘅耳仔』款。

好似你嘅耳仔就係佢哋最後嘅救命稻草,真係讓人見到就心生愛憐。

小編自己最中意下面呢款霸王龍。除左上面所講嘅救命稻草嘅感覺仲有一絲俏皮。

見到就認唔住落單呀!

但係要注意,因為Olivia嘅設計作品全部都係純手工製作,由落單開始佢先會開始整,所以通常需要等待2星期左右嘅時間。想要就要少安毋躁啦~

除左可愛耳釘之外,仲有其他款都可以供大家挑選。

好心動?禁呢度:購買地址

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information




You May Also Like
This Week's Top Post
KiKi麵店(KiKi茶)」創意口味月餅載譽歸來
P编 - 2 years ago
7-Eleven x Sanrio characters 限量版立體公仔玻璃樽連珪藻土匙羮
Y小編 - 4 years ago
為懶惰的女孩們而設的移動式桌子?我也好想要喔!
Angela - 4 years ago
IG大熱休閒韓風網上實體店 有得睇有得試~
chiken - 4 years ago
完全是酒鬼的慾望!「真露燒酒牙膏」在睡夢中也有滿滿的酒香~
Yung - 4 years ago
鼠年賀年禮品美食合集 16/1更新
Suey - 4 years ago