Homita - IG食控打卡! 東海夜市彩虹雞扒 天然食材無人造色素
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


IG食控打卡! 東海夜市彩虹雞扒 天然食材無人造色素
台 Taiwan  |  by Little Peach  |  4 years ago   

台灣小食必數炸雞扒!由台灣紅到香港,鹽酥雞扒到街邊炸雞扒,大家經過聞起一陣陣的香味都忍不住吃!但彩色的雞扒你又食過嗎?彩色雞扒等同使用人造色素呃like?你錯啦!

位於東海夜市的炸雞扒店-雞扒本色,以彩虹雞扒為噱頭,彩色雞扒讓不少少女及網民慕名以來打卡!

別以為彩虹雞扒使用人造色素製成,事實上,炸雞扒店全使用天然蔬果做彩色麵衣,無人造色素染色,大家可以安心食用。

店內主打8款口味炸雞排,包括紅麴、番茄、南瓜、抹茶、梔子花、紫地瓜、甜菜根、墨魚。全部是日常生活中吃到的天然健康的食材,天天來便可以集齊所有色打卡啦!

另外,雞扒有四種選擇,有色雞排、酥花雞排、蜜魯雞排、復刻雞排。每塊雞排的尺寸絕對比臉大~~每款雞扒都好厚實嫩滑,炸到剛好不油膩,啖啖都是豐富肉汁,酥脆很滋味!

為了讓雞排更入味、吃起來軟嫩多汁的口感,店家每天花費12小時醃製,讓雞肉帶有食材香氣。另外,店家堅持不提供切雞排服務,才能享受最完美的炸雞排滋味!

非常推薦,大家去台灣值得一試!

雞排本色-東海店
台中市龍井區新興路19號
16:30-01:00 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Little Peach

Editor

走進善良的國度^^
You May Also Like
This Week's Top Post
姐妹們,有請猛男為你服務喔! 台北令人臉紅的公主病義大利餐廳
Y小編 - 4 years ago
台灣日系打卡點 瑞芳陰陽海彷彿置身在鎌倉~~
Little Peach - 4 years ago
宜蘭東門觀光夜市必食 正統燒馬蛋
Y小編 - 5 years ago
秋天的片地雪就在桃園 去台灣記得安排一天去賞花喔!
Y小編 - 4 years ago
Krispy Kreme爆餡聖誕節冬甩!聖誕老公公滿肚榛果朱古力醬!
Little Peach - 4 years ago
新光三越信義Fancy Xmas聖誕奇幻旅程 走進萬花筒鏡屋隧道迷失鏡魔中!
Little Peach - 4 years ago