Homita - 韓妹必備影相APP SOVS教你擺POSE 手殘尷尬統統Bye Bye
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


韓妹必備影相APP SOVS教你擺POSE 手殘尷尬統統Bye Bye
蜜 Insight  |  by CASS  |  5 years ago   

近期興起「懶人美照APP」直接幫你確定好企嘅位置同影相姿勢,只需要按下手機快門就可以影到靚相 。當中最Hit嘅APP莫過於韓國「SOVS」(촬영부탁 필수앱:拜託拍照必備 ,HK$8)

推出不到半年,就攻占app store榜首的超人氣照相APP。

 

STEP 1: 設定身高

首先SOVS會讓你選擇你的身高,像是「151~160CM」、「161~170CM」等等,製作出在影像中適當比例的虛擬人像 。

 

STEP 2: 影背景

無人的情況下,先影低你想要的背景,螢幕就會出現半透明的照片,可以讓你之後幫朋友影相時,對照圖片的人像確認位置。

STEP 3: 影人

解決好背景之後,就到主角啦--影人!APP內有多款姿勢可以選擇,點選之後放置到想要的位置(可以自由地縮小放大),調整到滿意的位置後,行過去就影得啦。

STEP 4: 

APP內仲有多種濾鏡,唔洗再用其他APP調色,可以直接喺SOVS就能完成拍照與修圖的動作。

IOS: https://itunes.apple.com/us/app/sovs-composition-camera/id1326747827?mt=8

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=me.sovs.sovs&hl=en_US

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
CASS

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
感情平淡? 5 種方式保持心動 記得要有Me time!
 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
男人嘅浪漫!原來男仔鐘意女仔咁樣打扮~
Yung - 5 years ago
用膩了你的手機桌布了嗎?換上語錄桌布來提醒自己吧!
Yung - 5 years ago
有主見不隨波逐流 讓你變得更有魅力
 - 5 years ago