Homita - 單身狗最厭世的5個時刻!除左「生理需要」還有什麼時刻~?
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


單身狗最厭世的5個時刻!除左「生理需要」還有什麼時刻~?
蜜 Insight  |  by Yung  |  4 years ago   

感情呢回事,有時候真係「城中的人想出去,城外的人想衝進來」,拍緊拖既時候又嫌對方太痴身太麻煩,無拍拖個陣又覺得空虛寂寞凍!婚戀交友APP「SweetRing」就進行左一個有關單身族最容易厭世既5個時刻既調查,一齊睇下有咩moment上榜啦!

Top1:飲喜酒

呢D咁喜慶既活動,作為一個單身人士到場祝福一對新人,見到人地幸福快樂,而自己仲係孤零零一個,難免會感到傷心!尤其係同場有親朋戚友的話,就更容易俾人追問感情狀況!

Top2:生病/做手術

當身體唔舒服既時候,生理影響心理,係最容易脆弱既時間點,想搵個人照顧下自己都無,咩都要靠自己。如果要做手術,係呢D生死關頭,無個人支持下自己真係好難受!

Top3&4:週末放假+聚會

假期梗係想大吃大喝一頓,就算約朋友,都好難避免朋友「攜眷出席」既情況,你濃我濃既場面,單身朋友真係承受一萬點傷害啊!

Top5:生理需要

無論男女,都想享受親密時刻,所以呢個原因亦好理所當然上榜啦!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
從音樂喜好聽出人的個性!
Angela - 4 years ago
妳最喜歡的《美少女戰士》角色反映出妳的內心世界!
Angela - 4 years ago
女子無才便是德?過晒時啦!「港女」搖身一變 成為企業家、賽⾞⼿?
CASS - 4 years ago
妳和男友牽手的方式會洩露你們之間的關係有多好!
Y小編 - 4 years ago