Homita - 星巴克隱世攻略 發揮創意製造個人風味
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


星巴克隱世攻略 發揮創意製造個人風味
吃 Dining  |  by 客席編輯  |  5 years ago   

經過咖啡店,相信大家也會買一杯咖啡提神,驟眼看看食品櫃,一式一樣的食物。日子久了,難免會感到厭悶,大家會選擇不吃嗎?其實花一點金錢,搖身一變又是一款創意小食。下次可以試試以下方法。

薯蓉肉丸貝果

這款當午餐也是不錯選擇,當中其實只是把兩款簡單小食合拼,$31的薯蓉肉丸批配上雜穀貝果。兩款小食都可以在大部分的星巴克找到,貝果亦有三款可選擇,分別是原味、芝士及雜穀。以上午餐大約$50內完成,味道恰當,口感豐富,絕對值得嘗試。

朱古力多士粒

 

下午三時正,是不少學生,甚至打工一族的下午茶時間,$20的甜品下午茶,你也可以在星巴克找到。簡單向店員購買一份$12香麥多士,配上$4奶油及$4朱古力醬即可回到座位上,製作並享受美食。過程簡單,適合一眾資金不多,又想在中價咖啡店品嚐美食人士。

 

以上所有食品都需自行製作,店員並不會協助,始終是個人創意小食,期待大家分享自己的製成品呢!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
客席編輯

客席編輯

人生無常,玩樂至上
You May Also Like
This Week's Top Post
冰淇凌之神Cremia大陸KFC版試食報告
Ho!Trip 編輯部 - 5 years ago
「舌尖上的懷舊粵菜」 去《萬慶軒》一同細味當年
Y小編 - 5 years ago
大角咀的街坊店「晴苑」,一家超抵食泰國菜
 - 6 years ago
窮人食家 荃灣老字號山西刀削麵皇
Y小編 - 6 years ago
日式串燒店Yakitori Birdie 空降中環 原始日式風味的雞串燒
Y小編 - 5 years ago
T.O.P.開咗啦! 旺角又有新Food Court
Y小編 - 5 years ago