Homita - 革新美肌品牌Skin Inc登陸香港!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


革新美肌品牌Skin Inc登陸香港!
膚 Skin Care  |  by  |  6 years ago   

每個女生都有不同的肌膚問題,如果可以擁有專屬自己的護膚品,貼心照顧個人肌膚需要多好呢?人氣品牌Skin Inc便突破傳統護膚概念,為大家打造個人專屬的護膚品!更於12月1日登陸尖沙咀K11商場,以限定pop-up store形式跟大家見面!

Skin Inc的皇牌產品My Daily Dose定制混合精華素(Custom-blended Serum Cocktail) ,只需要進行兩至三分鐘的簡單測驗,了解肌膚特質,即可斷定三種最適合肌膚需要的精華素,混合成一瓶個人專屬的「美顏雞尾酒」。
My Daily Dose美肌療效包括抗氧化、美白、活膚、緊緻、補濕、控油、收毛孔、修復、平滑及強化等等;成份絕對不含香料、防腐劑、硫磺等傷害肌膚之物質。
Skin Inc更採用日本研發專利技術,把100%純淨活性精華素封鎖在微膠囊之中,保持新鮮度和有效性。微膠囊與皮膚接觸後會自動溶解,把精華注入肌膚!
想知道哪款Skin Inc的精華素才最貼合妳的肌膚?不妨到Skin Inc於尖沙咀K11的pop-up store,即場進行皮膚測驗,為肌膚度身調配一支美肌精華,場內還有多款Skin Inc產品可供選購。
 
Sources : Skin Inc
 
如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information




You May Also Like
This Week's Top Post
日本美妝系列介紹(二)Wafood Made傳承日本古方的開架護膚品
Y小編 - 4 years ago
長期戴口罩令皮膚變差?必學9招抗敏護膚大法,解決暗瘡、黑頭粉刺問題!
CASS - 4 years ago
雪花秀限量推出「Wear Your Fantasy!」節日限定系列
Angel - 3 years ago
Laneige全新防曬護理 貼心呵護不同肌膚需要
Y小編 - 7 years ago
搽Hand Cream六大地雷誤區 你中咗幾多樣?護手霜要按年齡同需求選購?
CASS - 4 years ago
頂級尊貴護膚美學 Lionesse尖沙咀店隆重開幕
Y小編 - 5 years ago