Homita - 「每日一蘋果,醫生遠離我」 蘋果的十大好處
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


「每日一蘋果,醫生遠離我」 蘋果的十大好處
安 Health  |  by Y小編  |  5 years ago   

成日聽人講蘋果好處多多,究竟係有幾神奇呢?今日就同大家睇下蘋果的十大好處啦!

1)提高免疫力

雖然唔係能醫百病,但係食蘋果有助於刺激抗體和白血球產生,增強抗病能力。唔怪之得小編生病睇醫生都話建議要食蘋果啦!

2)降低膽固醇

食蘋果可以減少血液中膽固醇含量,增加膽汁分泌和膽汁酸功能,避免形成膽結石。有研究發現,50%以上經常食蘋果嘅人膽固醇含量比不吃蘋果的人低10%。

3)寧神安眠

係中醫入面,蘋果性味甘涼,功能生津潤肺,補腦養血,安眠養神,解暑除煩,開胃消食,醒酒。無論係對心脾兩虛、陰虛火旺、肝膽或腸胃不和所致嘅失眠都有療效。

4)強化骨骼

蘋果中含有能增強骨質嘅礦物元素硼與錳。醫學專家認為,停經婦女如果每天能夠攝取3克硼,鈣質流失率就可以減少46%,絕經期婦女多吃蘋果,有利於鈣的吸收和利用,防治骨質疏鬆,記住同媽媽講啦~~

5)延緩衰老

蘋果中富含鎂,鎂可以使皮膚紅潤光澤、有彈性,延緩衰老。

6)清潔口腔

小編之前見到有個新聞,話有人唔用牙膏,轉用士多啤梨同蘋果來清潔口腔。因為蘋果含有嘅有機酸同果酸質可以將口腔內嘅細菌殺死,起到保護牙齒防止蛀牙和發生牙齦炎嘅作用。

7)美白養顏減肥

蘋果含有粗纖維,可以促進腸胃蠕動,另外,蘋果含有嘅鐵、鋅等微量元素,可使皮膚細潤有光澤,起到美容瘦身嘅作用。蘋果含有人體必不可少嘅各類氨基酸、蛋白質、各種維他命、礦物質及胡蘿蔔素等,既基本上可以滿足人體的必需,又容易消化吸收。

8)抗氧化

美國康奈爾大學研究小組將老鼠嘅腦細胞浸到含有櫟精和維生素C的液體中,發現腦細胞的抗氧化能力明顯增強。蘋果含有嘅櫟精係水果入面最好的。所以,對於老年癡呆症和帕金森綜合徵患者來說,蘋果係最好嘅食品。

9)防癌

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
生活小知識 為什麼會一直放屁呢?
Little Peach - 4 years ago
起床都要充滿儀式感 這些方法助你醒神
Suey - 4 years ago
口罩點揀先好? 呢4個位必定要注意!
Y小編 - 4 years ago
你休息夠嗎?5種特徵證明你缺乏足夠睡眠
Yung - 5 years ago
全新Bamboo Salt喜馬拉雅山粉紅鹽美白牙貼 向泛黃牙齒說不
 - 5 years ago
別再數綿羊了!告別失眠前先戒掉壞習慣
Yung - 5 years ago