Homita - 別做Trouble女友!男生最討厭女友逼自己做以下幾件事!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


別做Trouble女友!男生最討厭女友逼自己做以下幾件事!
蜜 Insight  |  by Yung  |  5 years ago   

情侶之間相處拍拖,理應所有事情都是你情我願才能走得長遠,願意為對方付出時間、金錢和精力,並不是被一方「請求」和「強逼」之下再做,否則雙方的關係只會慢慢失衡,而且強逼對方做不情願的事,只會令對方慢慢討厭你,令他想逃避你,遠離你!

#強逼放閃

這真是恆久不變的話題!女生不喜歡揸機情有可原,但不要影極都唔滿意,還要怪男朋友不懂拍照,男朋友內心只有一千個無奈!

#「邊件襯我多啲?」

好多女生都想男朋友陪自己shopping,除了多個人能幫手拿東西之外,還希望他們多提供意見,但各位女朋友什麼時候聽過男朋友認真給你意見?永遠也是「兩件都好睇」或者是隨便指一件敷衍了事。對於男生來說,陪女朋友行街跟「行刑」差不多!

#報到

男人愛自由,但女生偏偏容易胡思亂想,諗諗下就出曬事,極需要「安全感」,因此常常追問男朋友「去邊、同邊個、幾時返」等等的問題,為的只求一個安心,但沒有人喜歡被人CHUR到咁盡。

#陪睇韓劇

很多男生都對韓劇抗拒,因為他們都覺得太「狗血」而接受不了,更別說要一齊睇、一齊喊,男生情願打多幾場FIFA好過,而且女朋友只會話「你睇下人地OPPA乜乜乜」之類的說話,男生只能反白眼!

#大庭廣眾太親密

熱戀時大家都稱呼對方做「BB」「豬豬」等,在屋企當然無所謂,不過出到街大庭廣眾之下這樣稱呼對方又好似有點尷尬!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
感情平淡? 5 種方式保持心動 記得要有Me time!
 - 5 years ago
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
用膩了你的手機桌布了嗎?換上語錄桌布來提醒自己吧!
Yung - 5 years ago
男人嘅浪漫!原來男仔鐘意女仔咁樣打扮~
Yung - 5 years ago
有主見不隨波逐流 讓你變得更有魅力
 - 5 years ago