Homita - 放慢步伐重新出發! LUSH 嵐舒全新水療項目Karma
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


放慢步伐重新出發! LUSH 嵐舒全新水療項目Karma
健 Fitness  |  by Coco  |  5 years ago   

LUSH 嵐舒推出全新水療項目 –Karma,透過兩位治療師嘅四手按摩,讓你稍事歇息,享受寧靜時刻;令你恢復活力,返回生活正軌。此水療靈感嚟自印度傳統嘅阿育吠陀療法,由兩位已建立默契嘅治療師同步進行全身按摩,為你提升體內「靈氣」(“prana”),加強你嘅生命能量。兩位治療師喺客人身體上同步進行嘅“Abhyanga” 按摩(也稱為『四手按摩』)成為治療中不可或缺嘅一環,提升按摩嘅功效及水療體驗。

嵐舒水療項目策劃人 Hannah Lammiman 解釋:「兩位治療師的同步按摩有效促進體內循環,溫暖的油能令按摩動作更流暢。」喺呢個療程中,兩位治療師嘅同步協調及專注係最關鍵嘅元素。治療師在進行 Karma 療程時,會結合冥想、按摩及刺激壓力點 marma(阿育吠陀療法中的能量穴位),調整客人體內與大自然之間嘅能量狀態。 


Hannah解釋︰「在療程開始時,其中一位治療師會緩緩地為客人清潔雙腳,另一位治療師則會預備蘊含『和諧心靈』(Karma) 香氣的敷料。敷料將會用在脈輪的重點按壓,音樂家 Sheema 的歌聲亦會伴隨每次背部脈輪的按壓,這樣可幫助調整客人體內的能量狀態。然後,我們會圍繞客人的身體輕敲頌缽,形成金字塔般的能量場,有助放鬆肌肉及清理累贅的思緒。」

呢個療程將帶你進入溫暖微妙嘅世界,讓肌膚感受辛香及柔軟嘅觸感。兩位治療師嘅雙手輕撫你嘅身體,帶你體驗印度風俗。從酷熱嘅加爾各答,走到拉賈斯坦邦沙漠深處;從古老大吉嶺山脈,嚟到潮濕嘅喀拉拉邦叢林。寬恕係一份禮物,讓你放慢節奏,細嚐這國度。而家你可以喺 Lush 嵐舒水療中心預約Karma 療程,享受不一樣嘅水療之旅。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
經常健身的人 不僅身材好 性格也超好!
 - 6 years ago
風靡韓國4款瘦身代餐 無時間運動都可以「食住瘦」!
 - 5 years ago
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago
健身小傷痛容易忽略,你知道要怎麼判斷嗎?
 - 6 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 5 years ago