Homita - 洗髮水越多越好? 錯誤洗頭習慣隨時導致脫髮!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


洗髮水越多越好? 錯誤洗頭習慣隨時導致脫髮!
髮 Hair Style  |  by Coco  |  5 years ago   

頭髮同皮膚一樣,都需要悉心打扮先會變得亮麗健康。好多人都忽略咗洗頭習慣對頭髮嘅影響,用洗頭水可以保持頭皮整潔,但份量不恰當嘅話,就有機會導致脫髮!到底點先算係適當用量呢?

喺洗頭時,你會唔會覺得洗頭水好難起泡,要再加多啲先可以搓到綿密嘅泡沬出嚟呢?大部份人都認為原因係洗頭水用量過少,實際上係因為清水並未徹底沾濕髮絲,無論點搓都係唔會起到泡泡。

加添洗頭水去幫助頭髮起泡會令用量過多,不但造成浪費,仲有可能令髮絲變得乾燥,頭皮負擔過重時就會出現脫髮問題。

唔想呢件事發生嘅話,就喺過水時將頭髮完全整濕,唔好隨意淋一淋就落洗髮水。以中長髮為例,只要用兩茶匙份量嘅洗頭水就已經足夠,大家可以參考一下再自行按頭髮長度調整!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
Y小編 - 4 years ago
戴口罩耳朵不會痛的方法大公開
KK - 3 years ago
5組編髮拯救悶熱潮濕還綁不起來的中長髮
 - 6 years ago
剪壞頭髮有排先長返? 四種食物助你度過尷尬期
Coco - 5 years ago
頭髮已經好油卻犯懶唔想洗頭點算好?
 - 6 years ago
唔敢剪Bob頭? 試下Lob頭啦!
Y小編 - 6 years ago