Homita - 隨心改變家居氛圍 改造就靠四個簡單技巧
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


隨心改變家居氛圍 改造就靠四個簡單技巧
蜜 Insight  |  by Coco  |  5 years ago   

隨住心情變換,內心時不時都湧現改造家居嘅念頭。但喺實際操作嘅時候,又無可能隨時裝修屋企。到底點先可以為一成不變嘅家居帶嚟一點新意呢?今次小編就為大家搜羅咗五個幫助大家改變家居氛圍嘅小技巧,等大家唔洗花太多心機就可以完成改造!

#加添小盆栽
當你認為現時嘅家居設計只剩沉悶感覺嘅時候,以綠色小植物作為點綴就係個好方法。佢地可以為家中加添大自然格調,並帶嚟生機盎然嘅感覺,令家居更添生氣。

#添置攬枕
唔好睇少攬枕嘅作用呀!喺床上或梳化上放置攬枕可以為家居帶嚟高級感,同時亦有一種温馨嘅感覺。但要注意唔好放上過多攬枕,以免畫面過於擠迫。

#利用小掛燈
小掛燈可以話係戰無不勝嘅氣氛轉換能手,加上容易安裝嘅特性,即使想轉為不一樣嘅造型亦都非常方便。各位可以按照自己嘅喜好換上大小形狀不一嘅燈飾,隨心所慾地進行改造。

#使用掛牆毯
毯子唔再係地板專屬嘅裝飾,只要將圖案不一嘅毯子掛喺牆上,就可以輕易地改變整個空間嘅感覺,為家居營造不同氛圍。呢種家居佈置方式喺歐美相當流行,喺法國被稱為 Blanket Hanging。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
感情平淡? 5 種方式保持心動 記得要有Me time!
 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
男人嘅浪漫!原來男仔鐘意女仔咁樣打扮~
Yung - 5 years ago
用膩了你的手機桌布了嗎?換上語錄桌布來提醒自己吧!
Yung - 5 years ago
有主見不隨波逐流 讓你變得更有魅力
 - 5 years ago