Homita - 一個人的幸福時光 四個獨處特有最大樂趣
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


一個人的幸福時光 四個獨處特有最大樂趣
蜜 Insight  |  by Coco  |  5 years ago   

對於喜愛熱鬧嘅人嚟講,出席群體活動就係佢地最愛做嘅事情。然而要端起社交面孔總會有疲累嘅一刻,獨處嘅美好就會喺呢一個時候展現出嚟。一個人的時光到底有咩樂趣可言呢?


#以自身想法為先
女士們最愛約埋閨密一齊行街,聽對方嘅意見。但多人逛街就要互相遷就,即使自己不感興趣亦要顧及對方嘅喜好。如果係獨自行街就無呢個煩惱啦!

#自由自在
平日好少機會可以享受到自處時間,當然亦難以做自己感興趣嘅事情。難得有假期時,留喺屋企不失為一個好選擇,唔洗特意化妝打扮,可以輕鬆地渡過充實嘅一天。

#享受獨遊趣味
結伴旅遊自有其魅力之處,一路上可以同朋友分享遊玩嘅樂趣。但一人旅行亦可以好精彩,行程上可以隨心所欲,而旅途中亦能更了解自己並學會自我照顧,成為一個更好嘅人。

#專注享用美食
飯局嘅重點並非食物,而係與對方相處嘅時光,所以用餐嘅時候都係以傾計為主,好少時候會靜靜地享受眼前嘅美食。一個人用餐嘅話就唔洗煩惱餐桌上無話題,亦無需分心聆聽他人嘅分享。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
感情平淡? 5 種方式保持心動 記得要有Me time!
 - 5 years ago
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
男生留意!女仔最喜歡這三個肌肉部位
Yung - 5 years ago
有主見不隨波逐流 讓你變得更有魅力
 - 5 years ago
用膩了你的手機桌布了嗎?換上語錄桌布來提醒自己吧!
Yung - 5 years ago