Homita - 唔想染髮幾日就甩哂色? 三種方法幫你鎖住新髮色
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


唔想染髮幾日就甩哂色? 三種方法幫你鎖住新髮色
髮 Hair Style  |  by Coco  |  5 years ago   

新一年新開始,唔少人都會趁機換下髮色,改變造型。大家都知染頭髮要用好長嘅時間,但好多時髮色都會喺幾日之後甩咗六七成…為咗避免大家換新形象時要面對呢個煩惱,小編決定教你地幾招留住新染髮色!


#注意洗頭水温

染髮之後想啲色可以持久嘅話就要避免用熱水洗頭啦!因為熱水會令頭髮嘅角質層打開,加快色素流失,所以最好就用温水嚟洗頭。而用咗護髮素之後就應該用冷水嚟沖洗,咁做就可以鎖住角質層,幫手保持髮色。

#揀啱洗頭水

染完髮之後,張開嘅鱗狀表層會令鎖色效果唔穩定,要俾返幾日嘅時間佢先可以變返做正常時嘅閉合狀態。所以最好就用返具有鎖色功能嘅洗頭水,佢唔單只可以做到清潔頭髮,仲可以填補顏色粒子,咁樣就可以有更持久嘅髮色啦!

#染完頭三日先洗

如果你希望達到最佳嘅鎖色效果,咁就要忍一忍,喺染完頭髮之後三日先再洗頭,因為染髮後嘅鱗狀表層張開咗,呢個時候洗頭好容易會將顏色粒子洗走,令你新染嘅髮色一去不復返。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Coco

Editor

睇劇睇書
You May Also Like
This Week's Top Post
戴口罩耳朵不會痛的方法大公開
KK - 3 years ago
頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
Y小編 - 4 years ago
剪壞頭髮有排先長返? 四種食物助你度過尷尬期
Coco - 5 years ago
日系碳熏色 最岩秋天~ 顯白又唔駛漂頭!
 - 5 years ago
頭髮已經好油卻犯懶唔想洗頭點算好?
 - 6 years ago
5組編髮拯救悶熱潮濕還綁不起來的中長髮
 - 6 years ago