Homita - 生果代替正餐以為好健康?小心越食越肥!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


生果代替正餐以為好健康?小心越食越肥!
健 Fitness  |  by Yung  |  5 years ago   

最近都幾流行一種「水果減肥法」,聲稱以水果代替正餐,就可以減少攝取熱量同卡路里,同時又有含有富豐維他命同營養。聽落都幾好,但係咪可以減肥?

事實上,生果含有大量果糖,雖然係需要天然,但果糖嘅代謝方式同酒精非常相似,會直接進入肝臟代謝。過程除咗會增加尿酸從來提升痛風病發率之外,多餘嘅果糖亦會轉化為脂肪!有機會引致脂肪肝、體重增加、心髒病、高血壓等症狀。

世界衛生組織規定,每人每天攝入嘅糖類不超過25g,大約係6塊方糖。不過一個橙或者蘋果嘅含糖量就已經足足6塊方糖,只係少可樂一塊方糖咋!如果飲一杯由2-3個水果榨汁而成嘅果汁~糖量絕對會超標!

不過生果都係可以食!可以選擇低糖嘅水果,就好似黑莓、藍莓、草莓、檸檬、葡萄柚等等,都係屬於低糖水果,可以放心食用。

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
太嚴苛了吧!日本雜誌大爆模特兒的「身高體重對照表」~
Yung - 4 years ago
拉筋一定要姿勢正確 拉筋動作常見失誤大盤點
客席編輯 - 5 years ago
風靡韓國4款瘦身代餐 無時間運動都可以「食住瘦」!
 - 5 years ago
大胸部的好處 人生真的很公平啊
Y小編 - 5 years ago
減肥原來可以食零食!你手上的是好的零食嗎?
KK - 3 years ago
健身請從矯正姿態開始——骨盆側傾矯正篇
 - 6 years ago