Homita - 郊遊習作 火炭後山尋花香
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


郊遊習作 火炭後山尋花香
 |  by Y小編  |  5 years ago   

本身今次小編係想同大家由火炭行去大埔,但由於雨後路滑,小編都係唔冒險行泥路,於是就睇住Google Map周圍走,誤打誤撞比小編發現呢個充滿花香嘅地方。

我地由火炭港鐵站D出口出發,一路沿大路行到尾轉左到桂地街花園,繼續向前行會見到一個地盤,地盤隔離有條樓梯上,一上去就會見到一排小屋,應該係比地盤工人休息嘅地方。

一路行都聽到流水聲,可惜一開始嘅路段睇得唔清楚,只係隱隱約約見到有D水沖落山。繼續向前行,會經過一條小編都唔知做咩嘅橋,下面明明有路,可能怕暴雨後太多水先起條橋以備不時之需啦!小編見到有個伯伯行咗入水抖涼,而行上橋就可以俯瞰2邊嘅流水,遠處就係火炭市區啦。

沿路繼續行,會見到一間小白屋,呢度有塊指路石標示往大埔,跟住指示上坡上樓梯,呢度都有幾多林蔭,夏天黎都唔怕曬,上完樓梯呢向旁邊望,藍天白雲綠樹林真係好靚,由於小編行左好多「怨枉路」先黎到呢度,坐咗係度抖下望咗一陣天空先走,對住咁藍嘅天體力都回復得快D。

然後就落樓梯,落到去向右轉,行一陣就見到往大埔嘅指示,但由於小編無著到防滑鞋,泥路濕滑,所以都唔冒險行上去啦。於是我地就繼續行平路,呢邊有好多好靚嘅蝴蝶,仲有藍蜻蜓,仲好好彩比我地見到蟹仔添!

行多10分鐘左右,經過2個小水源,就見到一片白花田,呢度有塊牌話塊田係私人物業,但小編望落就覺得似野花多D,一朵朵白色嘅花迎風飄香,空氣入面全部都係淡淡嘅花香,好舒服啊!再行落去就有欄杆欄住,所以我地就原路折返。

 

難易度:★

 

要行少少樓梯,多數都係平路。

 

打卡度:★★★

 

有小溪、有蝴蝶,仲有好多唔同嘅花。

 

設施完善度:★★★

 

得入口有公廁,路面鋪得好好,不過指示就唔多。

呢度有唐狗出沒,不過應該係有人養嘅,怕狗嘅大家要留意。呢條路線唔算長,都無好開揚嘅風景,但見到淙淙流水野花處處,仲會見到好多小生物,大家去放鬆之餘記住要好好保護佢地,唔好亂拋垃圾啊!去郊外地方記住做足防蚊同防曬措施、要適時保充水份,咁先玩得盡興。今次郊遊習作係咁多,我地下次見啦,byebye!

Tags: 郊遊習作
如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
曼谷米芝蓮推薦 平價深宵冬陰公媽媽麵
Y小編 - 5 years ago
跟住《惡作劇之吻》遊台灣 5個必去景點
 - 6 years ago
深圳狂食 超紅地道菜 『南京大牌檔』
Y小編 - 6 years ago
桂滿隴·西湖船宴 把詩情畫意的西湖搬到深圳
Yung - 5 years ago
你不可以不懂的韓國品牌Ader error實體店
 - 6 years ago
名古屋有新商場! 家庭旅行好去處
Coco - 5 years ago