Homita - 郊遊習作 雨後更好看! 小夏威夷徑睇瀑布
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


郊遊習作 雨後更好看! 小夏威夷徑睇瀑布
郊 Landscape  |  by Y小編  |  5 years ago   

最近落咗好多日雨,好多戶外活動都付之一炬,小編趁個風走咗之後去咗行小夏威夷徑,因為呢度嘅路鋪得好好,就算落雨都唔怕。而且雨天嘅時候佢個瀑布更加澎湃,其實落雨,又有咩好怕喎,做足安全措施就可以開心出發!

首先係鑽石山搭91/92號巴士,係井欄樹村落車,向車頭行會見到行人隧道,入去經樓梯嗰邊上,行前少少就見到入澳頭村嘅路口。

好快我地就聽到水聲啦,水壩中間有一個缺口,雨後流水怒衝而下,好壯觀。一路向澳頭方向行,直到見到小夏威夷徑路牌嘅分岔路轉入去。小夏威夷徑嘅開始係一個山谷,山谷入面開咗好多牽牛花,好可愛啊!

然後我地就入森林小道,石磚地加上青綠色好似童話咁啊!一路好平緩,雖然地下濕立立但只要有防滑鞋其實都好安全。行咗一陣就會見到藍色休憩設施,過咗隔離嘅小橋再行多陣就到十字分岔路。

 

向澳頭方向行十分鐘左右就會到瀑布,雨後嘅瀑布真係好正,雖然瀑布唔高,但水量非常多,好靚啊!

原路返返十字路口,向將軍澳村方向落山,十分鐘左右就會落返馬路,跟住大路走好快就見到巴士站離開。

難易度:★

平日行完全冇難度,落雨就記住著防滑鞋。 

打卡度:★★★★

雨後瀑布比平時好睇十倍:)

設施完善度:★★★★★

行入去有好多指示牌,路面都鋪得好好。

最後提提大家行山要準備充足;最緊要係愛惜香港大自然,自己嘅垃圾自己帶走啊!今次嘅郊遊習作係咁多,我地下次見啦!ByeBye!

 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
放風箏好去處 小編實測邊度最好放
Y小編 - 6 years ago
美國必去最大溫泉 會變色的大稜鏡溫泉
Y小編 - 5 years ago
郊遊習作 川龍至荃灣
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 趁退潮去橋咀行下啦
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 龍鼓灘浪漫拍拖睇日落
Y小編 - 6 years ago
郊遊習作 隱世靚海灘白腊灣
Y小編 - 5 years ago