Homita - 想要美美的頭髮 就要學識正確洗頭
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


想要美美的頭髮 就要學識正確洗頭
髮 Hair Style  |  by Y小編  |  4 years ago   

你知道嗎?原來洗頭也有很大的學問,想要擁有完美嘅秀髮,洗頭同埋吹頭絕對唔可以馬虎。今天就讓小編教大家來正確的洗頭方法吧!

首先要因應自己嘅髮質去挑選適合自己嘅洗頭水。最簡單可以分為乾性、油性同埋頭皮問題,大家要記住唔係沉矽靈嘅洗頭水就唔好,所以係唔需要刻意去揀不含矽靈嘅洗頭水㗎!

洗頭嘅時候,第一步就係要打濕頭髮,水溫係非常重要嘅。唔好用過熱嘅水,尤其是係油性頭皮,好容易會刺激到頭皮出油架!然後就可以第一次洗頭,選用適合頭皮嘅洗頭水,使用指腹,從邊沿開始輕輕按摩頭皮,二交叉手勢按摩兩圈就可以。咁可以帶走頭皮上多餘嘅油份,記住唔好用手指甲,會整傷頭皮㗎!

第一次沖洗之後,可以使用同一支或者更滋潤頭髮嘅洗頭水去洗髮絲,如果你係長頭髮,係呢個時候可以有多啲洗頭水,輕輕搓揉至起泡,就可以沖水啦。

吹頭之前一定要用毛巾印乾頭髮,之後用風筒首先將頭皮吹乾。要吹乾頭皮,風筒一定唔可以嚟頭皮太近,係要撥動頭髮令到頭皮可以均勻受風,大約吹到七成乾就夠啦。之後就可以開始吹頭髮,如果你唔需要再上頭髮產品嘅話,咁只需要吹至八成乾就可以,之後就可以上發尾油,需要有少少水份先可以令發尾油發揮最大功用。

其實洗頭唔需要花太多時間,時間太長反而對頭皮、頭髮都唔好,大家學識未啊?

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
戴口罩耳朵不會痛的方法大公開
KK - 3 years ago
頭髮乾燥? 超簡單牛油髮膜DIY
Y小編 - 4 years ago
剪壞頭髮有排先長返? 四種食物助你度過尷尬期
Coco - 5 years ago
頭髮已經好油卻犯懶唔想洗頭點算好?
 - 6 years ago
5組編髮拯救悶熱潮濕還綁不起來的中長髮
 - 6 years ago
日系碳熏色 最岩秋天~ 顯白又唔駛漂頭!
 - 5 years ago